בשנים האחרונות נדמה כי האסטרטגיה העסקית עוברת טרנספורמציה והמושג/ראיון/ קונספט שנקרא "חווית לקוח" משתלט על השיח והמיקוד העסקי. בנוסף, תופעת הבינה המלאכותית מתפשטת במהרה ותופסת נתח משמעותי בתהליכי חווית הלקוח. עם זאת, נדמה כי הבנת החשיבות וההשקעה במרכיב הכי קריטי בתוך חווית הלקוח הכללית, מרכיב השירות, נדחק הצידה. ההשקעה באיכות השירות יורדת והיחס האישי והאנושי הופך לטכני וחסר רגישות. הרצון לבידול באמצעות חווית לקוח מרהיבה לא יכולה להזניח את מרכיב חווית השירות עצמה, כי בלי איכות שירות מנצחת כל השאר כבר לא משנה.
בהרצאות שלי אני מדבר על חשיבותה של מרכיב חווית השירות בתוך חווית הלקוח עצמה, על החשיבות בלשמר את מרכיב השירות האנושי בתוך המהפכה של הבינה האנושית וסוקר את מצב איכות השירות בישראל המצוי מול הרצוי.
אמירה זו מתיימרת לשנות את השיח על שירות הלקוחות, אבל האם היא באמת מדויקת? בהרצאה זו אני מציג מדוע הקביעה הזו שגויה ומדגיש את החשיבות הקריטית של השירות בתוך חווית הלקוח הכללית. נגלה יחד כיצד שירות מצוין הוא היסוד להצלחה ארוכת טווח, וכיצד חובה לשלבו בצורה יעילה ליצירת חווית לקוח בלתי נשכחת ומלאת ערך.
בעידן המהפכה הדיגיטלית והבינה המלאכותית, יש הטוענים כי בעתיד הלא כל כך רחוק כבר לא יהיה צורך באנשי שירות אנושיים. בהרצאה זו, אני מדגיש כי למרות השינויים הטכנולוגיים, המרכיב האנושי בשירות חשובים היום יתר מתמיד. נגלה יחד כיצד נוכחות אנושית ושירות אישי יכולים ליצור קשרים משמעותיים עם הלקוחות ולשפר את חוויית השירות הכללית.
בהרצאה זו נדון בחשיבות התרבות הארגונית ובתהליכי הגיוס, ההדרכה והטיפוח של עובדי הארגון בכל הנוגע למצוינות בשירות. נבחן כיצד יצירת תרבות שירות חזקה מתחילה מבפנים, בשירות הפנים ארגוני לעובדים וללקוחות הפנימיים, וכיצד היא מקרינה כלפי חוץ לשירות ללקוחות החיצוניים.
בהרצאה זו נבצע סקירה מעמיקה של תהליכי השירות של הארגון שלכם, נבחן את איכות השירות מול המתחרים בשוק המקומי ומול חברות דומות בחו"ל. נבין כיצד המצוינות בשירות שלכם מבדילה אתכם מהמתחרים ומשאירה אותם מאחור. ההרצאה היא בהתאמה אישית לארגון לאחר קבלת מידע מקדים והכנה בהתאם לצרכים הייחודיים של הארגון.
כל ההרצאות מותאמות לתחום העיסוק של הארגון, לסביבתו העסקית ולקהל היעד. בנוסף להרצאות הקבועות, ניתן להזמין הרצאות נוספות או לשלב בין נושאים רלוונטיים.