לצמוח ולהתבלט מהקהל

יעוץ וליווי

לפעמים המצב הוא כל כך קשה ששדרוג רמת איכות השירות של העסק מצריך ארגון מחדש ושינוי מהותי בכל הארגון. אבל יש גם מצבים בהם גם רק שינוי קטן בתפיסה או דיוק נקודתי של תהליך כזה או אחר יכול לכולל שינוי משמעותי בתהליכי ותרבות השירות של העסק ואת שביעות רצון הלקוחות.

אם אתם מחפשים דרכים ממוקדים לשדרוג איכות השירות של העסק שלכם ולהקפיץ את שביעות רצון הלקוחות שלכם תהליכי היעוץ וליווי האישי מיועדים בדיוק לכם!

השירות כולל

  • פגישות מומחה אישיות עם מנהלים (אפשר גם בקבוצות קטנות): במהלך הפגישות, נבחן את תהליכי השירות הקיימים בעסק, בדגש על תחומי האחריות בארגון של המשתתפים בתהליך הליווי. נבין את האתגרים איתם מתמודדים המנהלים ונפתח תוכנית עבודה מותאמת אישית.
  • ביצוע ניתוח מעמיק של סגנון העבודה: נבצע ניתוח מעמיק של סגנון העבודה שלכם, תוך זיהוי נקודות חוזק וחולשה.
  • פיתוח תוכנית עבודה מותאמת אישית: לאחר הניתוח המעמיק, נפתח תוכנית עבודה מותאמת אישית, שתכלול המלצות לייעול תהליכים, שיפור מיומנויות שירות, חשיבה על הטמעת טכנולוגיות חדשות ועוד.
  • ליווי צמוד לאורך כל התהליך: אני אלווה את המנהלים ואנשי הצוות הרלוונטיים צמוד לאורך כל התהליך, תוך כדי הדרכה, תמיכה וסיוע ביישום תוכנית העבודה.
  • מעקב ובקרה: על מנת לוודא את הצלחת תהליכי השדרוג אני אמשיך לעקוב אחר התקדמות המנהלים ויחד עם צוות הארגון יבצע בקרה שוטפת על יישום תוכנית העבודה.

שירותי יעוץ וליווי אישי לתהליכי שירות יסייעו לכם:

  • לשפר את איכות שירות הלקוחות באופן משמעותי: שירות לקוחות איכותי יוביל לעלייה בשביעות רצון הלקוחות, נאמנות מוגברת וצמיחה עסקית.
  • להגביר את המכירות: לקוחות מרוצים יהיו מוכנים יותר לרכוש מוצרים ושירותים נוספים.
  • לחסוך בעלויות: ייעול תהליכי השירות יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות.
  • לשפר את המוטיבציה של העובדים: עובדים שעובדים בתהליכים יעילים ונהנים משירות לקוחות איכותי, יהיו עובדים מרוצים יותר וממוקדים יותר בעבודתם.

השירותים מיועדים למנהלים רלוונטיים באופן פרטני או בקבוצות קטנות.