הסדנאות וההדרכות שלנו מיועדות להוביל את הצוותים שלכם למצוינות בשירות, על ידי מתן ערך מוסף אמיתי ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח. צוותים שמודרכים באופן מקצועי לא רק משפרים את שביעות רצון הלקוחות, אלא גם תורמים לבניית נאמנות לקוחות ולמוניטין חיובי לארגון. בעולם שבו התחרות על כל לקוח כל כך עזה, ההשקעה בהכשרות עובדים היא השקעה ישירה בהצלחת הארגון.
הסדנאות וההדרכות שאנו מציעים מותאמות אישית לצרכים וליעדים של כל ארגון. כל תהליך הדרכה או סדנה נקבע בתיאום מלא עם הנהלת הארגון, כך שתהיה התאמה מוחלטת לצרכים הספציפיים של הצוותים והמנהלים.
ההדרכות יכולות להתקיים במתכונת לימודית מקצועית, כאשר הסדנאות שלנו מבוססות על שיח פתוח ו"דיונים סביב שולחן עגול", תוך הנחות יסוד שנקבעות מראש בשיתוף עם ההנהלה. סגנון זה הוכיח את עצמו כמוביל לתוצאות מצוינות וכחוויית למידה מהנה בכל מקום בעולם.
הסדנאות וההדרכות מיועדות למנהלי וצוותי שירות, מנהלי משאבי אנוש ורווחה, ולכל מנהל/ת מחלקה בארגון העוסקת בשירות, כולל שירות פנים ארגוני.
להלן רשימת סדנאות אופציונאליות להתאמה בארגונים :
** מומלץ לשלב מספר של הדרכות ו/או סדנאות המעניקות מגוון כלים ומיומנויות שמטרתן ליצור סביבה ביצועית ומשימתית המותאמת לערכים וליעדים של הארגון ושל עולם השירות!